Červen 2013

22.6.2013

25. června 2013 v 11:08 | Tinka |  Červen
Sobotní lenošení a velkolepé vaření. Králík na houbách a cibulce, bramborová kaše. A P. upekl báječnou bábovku se vším co doma našel.

21.6.2013

25. června 2013 v 11:06 | Tinka |  Červen
Výhra! Vše vybaleno a uklizeno. Už jen polehoučku vynést pytle s bordelem a správně to načasovat kvůli popelářům. Dodělala jsem šťávu, jak už to u mě bývá, zase jsem jí měla o moc víc než jsem myslela a plánovala, ale tak bezinkovky není nikdy dost.

20.6.2013

25. června 2013 v 10:58 | Tinka |  Červen
Další úmorné vybalování. Už jsem vyrobila dva pytle věcí na vyhození, hromadu oblečení na vyhození, našla jsem spoustu věcí který jsem roky neviděla. A taky jsem dneska stihla natrhat bez a založit šťávu.

19.6.2013

25. června 2013 v 10:51 | Tinka |  Červen
Hohooo hlásím uklizené knihy, víc už se do mojí domácí mini knihovny nikdy nevejde. A teď jen doufat, že se nerozpadne a nevybuchne. Nebo že se knížky nezbouří kvůli nepohodlí, které mají vlivem naskládání do dvou a více řad.

18.6.2013

25. června 2013 v 10:48 | Tinka |  Červen
Tak konečně jsem se dostala k vybalování, ovšem...abych měla kam nacpat věci přivezené, musím vyházet a probrat i věci stávající. Za chvilku jsem vyrobila absolutní mega bordel. No, pracuju na tom, k tomu vymazlený oběd pro P. - celozrnné špagety, rajčátka, tofu, tempeh a to vše dochucené pepřem dovezeným až ze Srí Lanky. Odpo volno.

17.6.2013

25. června 2013 v 10:43 | Tinka |  Červen
Tento týden mě čeká úmorné vybalování všech nacpaných krabic co jsem si přivezla domů z privátu. Moje osobní sázka na konec této činnosti je pátek. Hned ráno jsem se sešla s maminkou a vydaly jsme se na nákupy. Shoda květovaných vzorů na všem koupeném je čistě náhodná. Shrnuto, dneska jsem na vybalovaní ani nesáhla.

16.6.2013

25. června 2013 v 10:35 | Tinka |  Červen
Poslední nátěr a úklid sena, naposledy se nacpat, přežít slivovici a cesta domů. Klasicky bylo dopoledne hnusně, ale jen jsme sedli do auta tak začal pořádný pařák.

15.6.2013

25. června 2013 v 10:32 | Tinka |  Červen
Sobota plná natírání, obrušování, cpaní se a (uf uf) panák slivovice na každou svačinku. Ale jinak moc příjemný den.

14.6.2013

25. června 2013 v 10:28 | Tinka |  Červen
Hupky dup autobuskem domů. Přijela jsem, vytahala věci z batůžku, nacpala tam jiné a vyrazili jsme s Packou k jeho prarodičům. Po cestě návštěva v Táboře, procházka po městě. Vybrali jsme si domy, který moc potřebujeme a asi si je koupíme, dali si super drahé občerstvení v kavárně a dojeli až do cíle. A třešnička na dortu - na spaní jsme dostali obří manželskou postel. Výrazná změna po naší uzoučké válendičce.

13.6.2013

25. června 2013 v 10:19 | Tinka |  Červen
A je tu poslední pracovní den! Dopoledne učení, a odpoledne rafty s oddíláčkama. Naštěstí žádné vymáchané dítě, pod mostem jsme taky projeli v pohodě. Našla jsem hromadu stavebního šuvixu co se sype do základů a v něm hromady rozbitých dlaždiček na naši budoucí mozaiku na stůl. Loučení v práci, balení a zítra hurá domů prázdninovat.

12.6.2013

25. června 2013 v 10:11 | Tinka |  Červen
Výlet s dětma na celý den. Na oběd opékání buřtíků, to bylo super - naposledy jsem opékala tak před 10 lety. Užila jsem si to moc. Celou cestu jsem si hezky povídala s Verulkou, děti byly moc hodné. Počasí náhodou vyšlo. Večer přijela má budoucí spolubydla tak už jsem nebyla tak moc opuštěné štěně.

11.6.2013

25. června 2013 v 10:03 | Tinka |  Červen
Od rána prší, ale i tak jsem musela do práce. Příjemné dopoledne s celkem normální skupinou. Odpo opět zevl, spinkání po obědě a seriály. Je to nuda, dopo práce a odpo sedím v prázdným pokoji a koukám...nůůůda.

10.6.2013

25. června 2013 v 9:58 | Tinka |  Červen
Dopoledne v práci, měla bych brát rizikový příplatek, málem mě sežrali komáři a to jsem program jen chystala. Naštěstí jsem s sebou pak měla hromadu dětí tak se vrhli na ně :) Odpo dost nuda a zevl. K večeru se spustil pořádný déšť, tak jsem si hověla na balkóně a koukala na vodu.

9.6.2013

25. června 2013 v 9:50 | Tinka |  Červen
Opět, a doufám na dlouho naposledy, cesta zpět do školy. Poslední týden, než si udělám pořádné prázdniny! Bydlení v pokoji, který bude od září můj. Balkón, borovice před oknem...pohoda.

8.6.2013

25. června 2013 v 9:37 | Tinka |  Červen
Návštěva u maminky s fotkama, vínem a povídáním o velkolepém cestování.

Atención, atención!!!

21. června 2013 v 13:54 | Tinka
Aktuálně žiju trochu jako bezdomovec, neustálé přesuny z jednoho místa na druhé, tedy se ne tak často stane, že by se můj foťák, kabel k němu a počítač dostali do kontaktu. Proto prosím případné sledovatelé - Vydržte, fotí se a vše bude dle času doplněno. :)

7.6.2013

21. června 2013 v 13:52 | Tinka |  Červen
Přesun k domovu, tedy dalších 200 km placatění zadku, musím říct, že po tom Slovinsku jsem fakt přesezená. Doma příjemné překvapení, P. nezvládl mé neustálé mrčení, že nechci jíst na zemi a udělal dokonalý stolek, na jídlo, čaj i dýmku. Vše základní splněno!

6.6.2013

19. června 2013 v 11:11 | Tinka |  Červen
Poslední krása Slovinska - jezero Cerknica. Bledule rostoucí ve vodě, hromady čisté vody, spousta ryb...bájo. A pak už cesta domů - příjemných 9 hodin. Sranda je, že jsme se ztratili až u Prostějova. Večer skok na dýmku a čaj.

5.6.2013

19. června 2013 v 10:14 | Tinka |  Červen
Další veselý den - Návštěva jeskyní Skocjanska jama, obří jeskyně ve které teče dravá řeka...nikdy jsem neviděla tak obrovský prostor, rozhodně jsem byla unešena. Dále procházka po roklích, klesání, stoupání, skalní mosty a jeskyně, dravé řeky. No chvílema to bylo jak v Cestě do středu země. La bomba!

4.6.2013

19. června 2013 v 10:03 | Tinka |  Červen
První Slovinský výlet - Hrad nacpaný v jeskyni kde žil ubohý loupeživý rytíř, odpraven závalem při návštěvě prevétu :D Dále návštěva vééélikánských krasových jeskyní Postojna jama kde se jezdí šíleným vláčkem. Odnesla jsem si obrovský zážitek a absolutní odpor k japonským turistům - je to zvěř! A dále návštěva vivária kde jsem viděla nádherného báječného Macaráta ( Proteus anguinus). A nakonec vycházka kolem dvou velkých roklí, večer dobrodružná výprava po městečku, nález pekárny.